danskjaevlar

Mitt jobb.

Som ni kanske läst har jag ibland klagat över mitt arbete här på bloggen..

Så jag tänkte göra en liten beskrivning samt visa lite bilder från min arbetsplats.
Företaget jag arbetar för är ett IT-företag som heter International Data Group - IDG

IDG omfattar har flera olika funktioner och utger bl a 2 olika tidningar, "Computerworld" och "PC-world". Men man jobbar också med olika system som används inom försäljning och ekonomi för att nämna några. Utöver det gör man även uppdrag åt andra företag. Vilket är vad jag gör, kan inte gå närmare på det då jag har tystnadsplikt (haha). Men det handlar om marknadsföring för IT-försäljning.
Sköna arbetstider är det *not*. Rätt normala tider iof, men drygt ändå. 8.15-16 mån-tors, och "slapp" fredag 8.30-15. Vi får dock fin lunch servad i form av en mindre buffé. Men det är fint! Idag bjöds det bl a på pasta och italienska köttbullar som var sjukt goda.
Nu krigar jag på för att klara de sista dagarna tills det är jul-lov, vilket det blir efter fredag den 17 dec. Då vi även på kvällen möter Hörsholm i serien för att sedan åka hem till Sverige den 18 dec.
Det är väl ungefär vad som är intressant med mitt jobb (eller ja, minst ointressant). /Otto
Här följer ett bildsvep:
1
Här hänger jag..

2

Ett av många mysiga krypin vi har..

aq

Här sker FIFA-hetts under lunchrasterna

bild

Lite suddig bild, men ännu ett skönt häng

matsal

Matsalen

kontorsdel

Ena kontorskorridoren -
till höger ser man ett mötesrum med en galen projektor.. filmkväll någon?

Kommentarer
Postat av: Croffe

Nice otto:D

2010-12-01 » 00:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0