danskjaevlar

Jag trodde ni pratade om köttfärs

Vi kan ju redan nu förklara rubriken..

Det var så att när vi vaknade upp imorse hade vi tvätt hängandes i torkrummet, så vi skulle hämta den. vi har 3 stycken påsar för tvätt som vi använder, här följer en konversation från imorse angående de:
Marcus (I Hallen med mig, Otto): Är de 3 blåa påsarna där nere?
Johan (vaknade precis och ligger död i sängen): Ja, dom är där nere
Otto (Hallen): Ja, jag tror alla är där nere. Okej Johan, vi lämnar en påse till dig så tar vi våra grejer.
Johan: Jag trodde ni pratade om köttfärs..

Haha helt sjukt hur trött man kan vara! Vi stod och vek oss av garv i hallen kan jag säga, och vi skrattar fortfarande!


Vi hade också match idag! Mot Rödovre..

Ett lag som slagit oss med 10-1 och 10-5 i de tidigare matcherna, men idag var vi rejält på tårna från start! vi ledde med 2-1 efter första perioden och låg endast under med 4-5 inför den sista perioden, men ett katastrofalt matchstraff från domaren gav oss en 5min utvisning som innebar 3 mål i arslet direkt. Så var matchen körde, trist att matchen skall avgöras på det. Efter matchen var bägge lagen eniga om att det var en bedrövlig insats från domarnas sida och lagkapten i Rödovre tyckte vi skulle anmäla insatsen och lämna in protest... Så långt är jag väl inte villig att dra det, men det vart ett matchstraff vardera och inget av dom var grundade på något sätt...

Nu chillar vi bara. Vi har krökstopp tills om någon helg då gänget Ted, GP och Niklas kommer ned och besöker oss. Spelledigt den helgen så det lär ju bli ett REJÄLT fylleslag. Vi ska försöka hålla oss på banan. Nästa helg får vi också besök. Av en bekant från Uppsala. Ingen jag känner dock.
Nu ska vi kika på filmen "Gränsen". En svensk film om andra världskriget och några svenska soldater som ska jiddra med några nazis i Norge typ! Ska bli mycket spännande med en film från andra världskriget utan massa japaner eller tyskar som köttar framåt mot odödliga amerikaner!


Dagen summerad i en bild!


dsds

Kommentarer
Postat av: Croffe

Kan det bli bättre? Haha. Hur var filmen?:) jag kommer kolla varje dag om ni har uppdaterat:) bara så ni vet.

2011-02-27 » 02:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0